Dreng på 14.
brevkassespørgsmål af
Kogi
14 år
jeg er 14 år gammel og tror måske at jeg godt kan lide piger..
nogen gange kilder det bare helt i min krop når jeg ser en bestemt person..

Svar:
Hej med dig
Den her følelse at at det kilder indeni, når du ser en bestemt person, kunne godt lyde som en forelskelse der er på vej. Det kan godt være en ret vild oplevelse første gang man prøver det.
Eller...tænker egentlig det er en vild oplevelse, hver gang man prøver det. Men første gang er nok noget lidt særligt...bare fordi det er første gang.
Hvis den her særlige person, du tænker på er en pige kunne det jo godt tyde på at du er til piger. Det er i hvert fald noget du kan blive klogere på, hvis du kaster dig ud i det og forfølger den her følelse.
Mon hun også har følelser for dig, og er kan der måske blive noget mellem jer?
Jeg håber du nyder følelsen, og held og lykke hende her pigen.
Niels-Christian