Dreng 14 år nervøs

brevkassespørgsmål

Dreng 14 år nervøs

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 5 måneder siden

Hej alle sammen

Jeg føler selv jeg har et stort problem

Jeg er 14år gammel er 1,53 cm høj og vejer 51 min "BMI" Er 22,07

Jeg føler selv jeg har en meget lille penis men jeg ved ikke hvad en pige på måske min alder ville sige til det.

Min pik er 4,5 cm slap og 8,5 stiv jeg har ingen køns behåring om min pik + Jeg kan ikke få udløsning

Tager i mod svar fra alle

Hilsen

Drenge med den lille pik

Svar:

Hej

Du kan være helt tryg ved tanken da det er ganske naturligt i din alder at blive og være meget bevidst om din krop og udviklingen. Du virker ikke til at være fysisk anderledes end de fleste teenagere i din alder. Du skal huske at kroppen udvikler sig efter sit eget tempo og det er forskelligt fra dreng til dreng. Du kan ikke gør noget ved dette men du skal vide at det er naturligt og du er stadig i en alder hvor din krop ikke er fuldt modnet men tværtimod igang med at modnes.

Kan du have det godt.

Venlig hilsen
Lima