diva, den perfekte fyr, min drøm og savnet er for stort

brevkassespørgsmål

diva, den perfekte fyr, min drøm og savnet er for stort

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 7 år 7 måneder siden

Spørgsmålet er redigeret

hey cyber

Men når i redigere mit spørgsmål vil jeg gerne have at i ikke redigere i det andet end det jeg skriver nu fordi jeg er 16 nu og har lært at stå på egne ben og beskytte mig selv.

kh F

Svar:

Hej med dig

Mange tak for de pæne ord om vores side. Det er skønt at vide at vores arbejde kan være med til at gøre en forskel.

Det ærgrer mig rigtig meget at vores svar på et tidligere spørgsmål gjorde dig ked af det fordi vi havde redigeret det og anonymiseret spørgsmålet. Det var selvfølgelig ikke vores intention at gøre dig ked af det, men udelukkende at passe på dig og de andre personer som var beskrevet i dit spørgsmål.
Når vi anonymiserer spørgsmål handler det om at beskytte jer der søger hjælp og det er en praksis vi fortsat vil holde fast i.

Vi vil meget gerne svare på dit spørgsmål, men da du ikke ønsker at vi anonymiserer dit indlæg kan vi ikke give dig et svar.
Reglen om anonymitet er som sagt en regel som er vigtig for den rådgivning vi kan tilbyde på cyberhus.dk og derfor også en regel som vi ikke vil gå på kompromis med når vi offentliggør et svar på cyberhus.dk.

Da du oprettede dit spørgsmål krydsede du Ja, til at vi må offentliggøre dit spørgsmål og samtidig anonymisere dit spørgsmål. Du kan se teksten som du accepterede her: Ja, mit spørgsmål må godt blive vist i Brevkassen. En Cyberhus-medarbejder anonymiserer mit indlæg, hvis der er opgivet navne, byer eller andet, der kan identificere mig eller dem jeg skriver om.

Du kan vælge at sende et nyt spørgsmål som du enten selv sørger for er anonymiseret eller et som vi gerne må redigere i. Hvis det er vigtigt for dig at dit spørgsmål bliver vist med navne, bliver du nødt til at se om du kan finde en anden brevkasse som kan give dig svar.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål