Dildo?

brevkassespørgsmål

Dildo?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej.. Jeg sys det er på tide jeg skal lave noget nyt.. derfor har jeg valgt at købe en dildo men er det forkert af mig og gøre det.. Jeg vil helst ikke snakke med min mor om det her spørgsmål, og min far er gået fra os ved døden :( jeg har snakket med min bedste veninde om det, hun sys det var en rigtigt dum ide men tror det fordi hun ikke kan tage jeg er så langt forud min alder. Hilsen pigen med dildoen

Svar:

Kære pigen med dildoen

Det lyder til, at du gerne vil vide, om det er okay at have en dildo, når man er 14 år. Det kan godt være, at nogle mennesker vil synes, at det er tidligt, men det er meget forskelligt hvornår man føler sig klar til forskellige seksuelle ting.

Derfor kan det være ganske fint, at du har lyst til at lege og eksperimentere med din krop nu. Det vigtigste er, at du har det godt med det du gør, og at du ikke kun gør det for at prøve dine grænser af. Du kan eventuelt skrive til voressexbrevkasse, hvis du har flere spørgsmål om dildoer.

Hilsen Julie