Det hele er galt

brevkassespørgsmål

Det hele er galt

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 14 år 3 uger siden

Hej. Undskyld jeg skriver igen. Sidst var det med min vægt og blev meget glad for svarene osv. Men har stadig problemet men har en anden ting jeg lige ville have hjælp til hvis det er muligt. Problemet er at jeg bare har lyst til at forsvinde langt langt væk. Det hele er blevet så svært, det bliver værre og værre for hver dag der går. Jeg synes alt ved mig selv er rigtig grimt i mens andre jeg kender siger at jeg er total flot. Jeg har tit tænkt på at æde en masse piller for at forsvinde men jeg ved os godt at det er en dum ide og sådan. Jeg mangler bare nogen råd på min vej, om hvordan man kan lide sig selv og sådan. knus

Svar:

Hej med dig

Det er super fint at du skriver igen, hvis du føler du har brug for flere svar. Denne gang synes jeg at de bedre kan svare på det ovre i brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" og derfor har jeg sendt det derover.

Du kan se deres svar der inden for den næste uges tid..

Venligst

Julie