designcenter o:
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
ja mig og mine to veninder elsker at designe tøj!! mig og den ene af dem vil gerne være designer i paris eller new york! :D men vi bor i århus og når vi prøver at finde et sted hvor man mulighvis kunne gå til det er det altid i kbh eller aalborg -.- er der noget i århus? s: svar hurtiigt så du sød q:

Svar:
Hej
Det lyder godt at I har en god hobby og fine ambitioner.
Der er en ungdomsskole der tilbyder "Kreativitet og design" i kan finde den på dette link. den ligger i Hasselager.
http://www.ungiaarhus.dk/tilbud.php
Ellers kan I når I er færdige med 9. klasse, vælge at tage 10. klasse på en designlinje på Center 10 i Frydenlund.
Det er lige hvad jeg kan finde der vil være en mulighed for jer i den nærmeste fremtid. Ellers kan I prøve at google designskole Århus, der er nogle flere mulighder, men så vidt jeg kan se først når i bliver lidt ældre.
Held og lykke med drømmene
Venlig hilsen Denise