deodorant
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
min far er meget imod den deodorant jeg bruger. der er en brun axe og han siger at han er sikker på at hans kærste vil gå hjem igen når hun går på besøg da hun er meget finfølende overfor lugte. så jeg vil gerne vide hva jeg skal gøre. ps. undskyld at brevet er blevet lidt kort, men jeg ville bare have sendt det hurtigst muligt, og min far sagde at jeg skulle i seng i løbet af 2 minutter. hilsen thomas

Svar:
Kære Thomas
Tak for dit brev. jeg synes det er rigtig flot, at du prøver at løse dit problem på en god måde ved at skrive til os. Det lyder til at være en lidt bøvlet situation du er i. Det er selvfølgelig træls hvis din fars kæreste ikke kan lide lugte (også selvom de er gode), og det er også ærgeligt, hvis du ikke må bruge din deodorant, når du nu allerede har den. Måske kan du foreslå din far, at du sørger for at tage den på i god tid inden hans kæreste kommer, så er duften ikke så stærk for hende, og du kan få lov at dufte som du vil. Hvis det ikke virker, kan du evt gå udenfor eller åbne vinduet mens du tager den på, så luften i rummet stadig er frisk.
Hilsen Julie