Den pige jeg er forelsket i
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej, der er den her pige som jeg har det rigtig godt med. Vi er begge to forelskede i hinanden, men nu må vi ikke se hinanden pga af mit misbrug. Men vi må snart de hinanden igen :) men jeg har tænkt i rigtig lang tid om at spørge hende om vi skal komme sammen. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det til hende. Så hvis i har nogen gode råd så skriv Lige en kommentar

Svar:
Hej med dig
Jeg syntes det lyder til at i har det rigtig godt sammen, det må da være en rigtig dejlig følelse. Det må da have været hårdt at i ikke har kunnet se hinanden i noget tid, men det lyder godt at i snart kan ses igen:)
Jeg kan godt forstå du kan være i tvivl om hvad du skal sige, for det er rigtig svært for mange mennesker at snakke om følelser, især med en man er forelsket i. Men jeg vil prøve at skrive en måde du måske kan gøre det på.
Først og fremmest synes jeg du skal springe lige ud i det, og få sagt det til hende. Prøv at finde et godt tidspunkt og måske et roligt sted hvor i kan være helt alene sammen og så starte ud med at fortælle hende hvad du føler for hende, og at du i lang tid har haft lyst til at være kærester med hende. Så kan du bagefter spørge hende, om hun måske også har det lidt på samme måde og har lyst til at være din kæreste.
Du kan også vælge at skrive et brev, hvis du syntes det er alt for svært at få de ting sagt, som du føler for hende. I brevet kan du på samme måde som hvis du snakkede med hende, forklare hvad du har tænkt på og hvad du føler og har følt for hende. Til sidst i brevet kan du så slutte af med at spørge hende, om hun har lyst til at være kærester med dig.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw