den her pige

brevkassespørgsmål

den her pige

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

jeg er helt lost i den her pige som jeg er i paralel klasse med. vis snakker lidt sammen skriver lidt sammen, hun har lige givet mig hendes mobil nummer. men jeg ved ikke hel hvad jeg skal for at rykke det et level mere op. jeg en bondeknold og intresere mig for landbrug men jeg bruger briller er det et minus? hvordan kan man se en pige er afvisene over .f.eks. facebook eller mobil eller naar man snakker med hende? jeg har spurgt hende om vi skal folges til et skolebal der kommer for 7 8 9 klasse og hun viste ikke om hun vil med. HELP

Svar:

Hej med dig

Tak fordi du skriver ind. Jeg kan godt forstå, det er svært at finde ud af, om den her pige som du fortæller om er interesseret i at rykke det en level op. Det er jo dejligt at være helt vild med en pige, men også nogen gange forvirrende at finde ud af om det er gengældt.

Jeg tænker, at det ikke på nogen måde behøver at være et minus at have briller, eller interessere sig for landbrug. Det er heller ikke sikkert at andre træk ved udseendet eller ens interesser behøver at have stor betydning i forhold til, om en pige er interesseret i én. Jeg tænker, at det kommer mest an på, er hvordan man har det sammen i hinandens selskab, om man f.eks. har det sjovt og dejligt.

Jeg tror, at måder man kan se om en pige er afvisende på facebook, sms eller når man snakker med hende er, om hun bliver ved med at snakke/skrive. Spørger hun f.eks. tilbage til dig ? Eller forsøger at fortsætte samtalen på en anden måde? Hvis hun kun svarer kort, ikke svarer eller forsøger at afslutte samtalen, er hun nok ikke så interesseret. Hvis hun derimod spørger tilbage og/eller forsøger at snakke mere eller meget med dig, så kan hun være interesseret i at rykke det en level op.

Det er rigtig modigt af dig, at du spørger hende med til skoleballet. Det viser hende, at du er interesseret i hende, så på den måde har du forsøgt at vise hende, hvad du vil. Det er en rigtig god måde at vise hende at du kan lide hende. Hvis det er selve skoleballet, hun ikke vil med til, er det selvfølgelig klart, hun ikke kan følges med dig. Derfor kan det ikke helt fortælle dig om hvad hun vil med dig. Hvis det sker kunne du jo fortsætte med at snakke og skrive med hende? Nogen gange kan det at lære hinanden bedre at kende føre til mere end venskab.

Kunne det være en mulighed for dig, at du kunne spørge hende mere direkte? Du kunne f.eks. fortælle hende, at du godt kan lide hende i en snak, sms eller på facebook og spørge hvad hun synes om dig? Jeg tror, de fleste piger vil blive glade for at få at vide, en dreng kan lide dem, og du kunne også få mere klar besked. Vil hun ikke mere, er der heldigvis masser af andre søde piger derude, du vil kunne blive glad for.

Jeg håber, du kan bruge mit svar og held og lykke med det.

Venlig hilsen

Luuise.