Den her fyr..

brevkassespørgsmål

Den her fyr..

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Okay.. jeg vil ikke skrive for meget om fyren og vores forhold, altså de helt specielle ting, fordi jeg er bange for han finder ud af det er mig, og på den måde finder ud af hvad jeg tænker.

Vi har aldrig mødtes i virkligheden, og han bor 4-5 timer væk fra mig. Vi har snakket sammen 2 måneder ca, vi skriver sammen hele dagen, og snakker sammen hele natten, vi snakkede sammen 15 timer på en uge, og det var uden smser. Vi har været på cam et par gange, og har sendt billeder. Jeg savner ham faktisk når der går over nogle timer vi ikke snakker. Han er 3 år ældre end mig(btw). Vi har slet ikke snakket seksuelt(hvilket jeg er vant til at jeg altid ender med når jeg snakker med drenge, vi hhar snakket om sex og det der, men aldrig noget om os selv eller hinanden, kun noget med holdninger og perspektiver), men vi skriver ret tit om at vi gerne ville sove sammen, eller ligge i telt sammen og snakker tit om at der er plads i vores senge til en ekstra osv., aldrig noget med at vi ville lave mere end bare at snakke, men om hvor hyggeligt det ville være og at vi kunne snakke hele natten. Og han skriver nogle gange om jeg ikke ville ønske han lå ved siden af mig. Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tænke. Bla så afviser han mig når jeg snakker om andre drenge, men har fortalt mig om tidligere piger, og  det giver mig lidt underlige signaler. Jeg vil på den ene side også godt møde ham og faktisk snakke med ham, men er også lidt bange for vi ikke har noget at snakke om, og så er alt ødelagt. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, jeg kan ikke rigtig friendzone ham, men heller ikke sætte ham i noget der hedder Kæresteprotientiale, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Svar:

Hej med dig,

Det lyder som om, at du er rigtig, rigtig glad for den her fyr. Det må være dejligt at have en, som man snakker så meget med, og som gør en glad.

Jeg kan godt forstå, at du er lidt i tvivl om, hvad han vil med jer, fordi han sender lidt blandede signaler. Nogen gange ville det være lettere, hvis man bare kunne regne ud, hvad den anden tænkte. Men jeg tænker, at der kan være mange grunde til, at han selv fortæller om de piger han har kendt, selvom du ikke må snakke om drenge. Måske tænker han ikke så meget over, at det er svært for dig at høre. Måske prøver han at gøre dig lidt jaloux med vilje. Det er svært at vide - Men hvis du synes, at det er ubehageligt at høre om de andre piger, kunne du måske fortælle ham hvordan du har det. Det lyder til, at I kan snakke med hinanden om mange ting, så måske er det en ting, som du kan sige til ham?

Du fortæller også, at du ikke kan finde ud af, om han skal i friendzonen, eller om han er kærestepotentiale. Det kan også være svært at finde ud af, når man ikke har mødt hinanden. Når man møder hinanden, kan man nogen gange bedre finde ud af, om man har en god kemi, og kan snakke godt sammen i virkeligheden. Jeg kan godt forstå, at du er bange for at miste det I har sammen, hvis I mødes. Men måske skulle du prøve at bruge lidt tid på at tænke på plusser og minusser? Du kunne tænke på, hvad du helst vil. For eksempel er du i tvivl om, hvad du vil, når du ikke har mødt ham. Hvis I mødes, kan det være, at den tvivl forsvinder. Så er der en risiko for, at I ikke kan så godt sammen i virkeligheden. Men der kunne du måske tænke over, om det er en risiko du gerne vil tage, for at du ikke skal være i tvivl mere.

Har I talt om at møde hinanden? Det kunne du måske prøve at tage en snak med ham om. Om han også har lyst til at mødes i virkeligheden. Så kan du måske også bedre fornemme, om han er interesseret i dig på samme måde, som du er i ham.  Jeg vil dog råde dig til, hvis I mødes i virkeligheden, at du fortæller dine forældre, at du skal møde en fra internettet. Derudover også, at møde ham et offentligt sted, hvor der også er andre mennesker. Selvom man kan komme til at kende hinanden rigtig godt over internettet, er det vigtigt at være forsigtig, når man mødes i virkeligheden. I kunne jo måske tage på en café eller lignende, hvor I kan snakke sammen. Hvis I så slet ikke kan snakke sammen i virkeligheden, er det også lidt nemmere at afslutte jeres møde.

Mit sidste råd er, at du kunne prøve at spørge ham, hvad han vil med dig. Og hvad han mener, når han siger alle de søde ting med at han ville ønske, at du lå ved ham osv. Du kunne overveje at fortælle ham, at du er lidt forvirret over, hvad han vil. Det kræver lidt mod at gøre det, og måske er du ikke helt klar til at være så åben omkring det du tænker. Men du kunne i hvert fald overveje, om det var noget du havde lyst til at gøre. Det kunne være en anden måde at fjerne lidt af tvivlen.

Held og lykke med de hele - Jeg håber, at du finder de svar du har brug for!

Kh. Janne