De der drenge...

brevkassespørgsmål

De der drenge...

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej :-) For tre måneder siden, var jeg kærester med den dejligste dreng! Ham kalder vi for Z. Z kom fra Vestjylland, og jeg fra Østjylland. Vi havde mødtes mange gange før, vi blev kærester. Jeg var nede ved Z hver weekend, og jeg nød det. Og ligeså han. Vi havde det så godt sammen, det var perfekt.. Næsten. Hans ekskæreste, som vi kalder Y, var der også når jeg var der. Det var 4 måneder siden det havde været kærester. Z sagde til mig, at han faktisk aldrig havde elsket hende, og kunne faktisk slet ikke lide hende! Så der var ingen grund til jalousi. Den var jo fjong, tænkte jeg. Men.. Så slog han op med mig, efter en måned, og jeg var SØNDERKNUST. Det var i november, og jeg er stadig ikke kommet over det. Så gik der to måneder.. Og Z og Y var sammen igen. OG DE VAR FORLOVEDE?! Jeg fattede absolut ingenting?! Jeg ringede ham derfor op, og spurgte hvad han havde gang i, han kunne jo ikke lide Y, det havde han jo sagt. Hans svar var bare, at det kunne han heller ikke, men.. Det var som om, at Y "hypnotiserede" ham. Han kunne ikke sige fra, eller noget som helst. Jeg sagde til ham, at jeg synes han var ufattelig langt ude. Så for en uges tid siden, fandt jeg ud af, at de ikke var sammen mere. Jeg forstår simpelthen intet? Og nu skriver han til mig, som en gal, og kalder mig både smukke, dejlige, snut osv., og laver hjerter og kysmunde. Jeg er forvirret, for jeg er jo stadig vild med ham.. - Mia

Svar:

Normal

false

DA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Hej Mia.

Jeg kan godt forstå at du er forvirret.

Ud fra det du skriver, kunne det tyde på at din ekskæreste gerne vil have dig tilbage, eftersom han laver hjerter og kalder dig dejlige osv. Samtidig skriver du også, at du ikke er kommet dig over Jeres brud og at du stadig er vild med ham.

Derfor synes jeg at det er vigtigt, at du tænker det godt igennem, inden du eventuelt vælger at blive kærester med ham igen. For det lyder også som om han ikke rigtig har styr på hvad han vil med sit kærlighedsliv,- eftersom han slog op med dig og blev forlovet med sin ekskæreste, som han ikke havde nogen følelser for. Og nu hvor de er gået fra hinanden, skriver han så til dig igen.

Jeg tror det er vigtigt, at du overvejer om han vil være en god kæreste for dig? Du kan risikere at han slår op med dig igen efter en måned, og derfor må du også vurdere, om du ville kunne holde til det igen. Du kan eventuelt prøve at snakke med dine veninder om det og spørge hvad de ville gøre hvis de stod i din situation.

Mit bedste råd til dig er at du skal følge din mavefornemmelse, - hvis det føles rigtigt at finde sammen med ham igen, så er det det du skal gøre. Hvis det ikke føles rigtigt, så er der helt sikkert en anden sød fyr der fanger din interesse på et tidspunkt.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen

Nina