Davs
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej, Kan man godt være kærester med sin Bror/fætter(Ved ikk' hvad det hedder). Han er 17, og jeg er 13. Mhm.. Jeg håber, man kan!<3 Prøver at forklare det! Min mor fik mig med min far(Klart) Min fars bror fik 2 sønner med sin kone. Hun døde D:! Min far er og's død D:! Savner ham! Min mor og min fars bror kom sammen -_- Det er okay... Så jeg tror at min spørgsmålet bare er kan man være kærester med sin fætter som nu er min bror?!

Svar:
Hej med dig.
Det er ikke noget ifølge loven, der siger at man ikke må være kæreste med sin fætter, så det er faktisk okay at I kan være kærester.
Jeg har bare lige lyst til at sige at du kan overveje om det er en god idé? Hvis du bliver kærester med din fætter og det så ikke holder, så kan det godt være det bliver svært, når nu din mor og hans far er kærester. Så vil I altid være meget sammen, hvis I bor i samme hus også. Det er ikke sikkert du synes det er så sjovt at være sammen med ham, hvis I nu har slået op igen. Selvom du er rigtig glad for ham, så synes jeg det ville godt, hvis du lige overvejede en ekstra gang, om ikke det ville være bedst, hvis I bare er gode venner.
Venlig hilsen Sine