ComputerMani 3
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej! Nu fter den der opdatering i har haft gang i her, har jeg ikke kunne finde ''Klar parat Teenager'' Men jeg fandt det mest normalt at skrive her ind til... Jeg hedder rasmus og har skrevet ind 2 gange før hvor jeg havde nogle problemer med at jeg spillede for meget computer per dag. ( ca 15-17 timer/ dag) Men efter jeg fik fundet mig selv og fik fulgt jeres råd er jeg kommer helt ned på 5-6 TIMER PER DAG!:)))) Er stolt af mig selv og kunne ikke blive mere taknemlig ;) det lyder måske overdrevet men! jeg takker fra det inderste af mit hjerte, vis i/ du ikke havde hjulpet mig, ville jeg ikke så stort et socialt liv som nu!:D kan ikke huske hvem jeg skrev med, men vis jeg ku' finde dig, så ku jeg kys dig!<3 Sidder selv lige og kniper en tåre.. hehe.. Men TAK TAK TAK!! for den store hjælp!<33333 Over and out, Rasmus.

Svar:
Hej Rasmus
Solen skinner og sommeren er ved at komme helt frem, og så skriver du det her dejlige indlæg. Det er jo bare en super dag.:)
Tusind tak for alle dine rosende ord og hvor er jeg glad for at høre, at du har fået sat din spilletid ned og har fået et socialt liv. Det er bare super godt og jeg kan godt høre på dig, at du har det rigtig godt med det der er slet.
Og hvor er du sej, at du først ber om hjælp og at du så laver så store ændringer i dit liv. Du kan sagtens være meget stolt af dig selv.
Kan du have en dejlig sommer og nyd dit sociale liv og solen.
Venlig hilsen
Erroll