Bumser! Mellem brysterne??
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Jeg har bumser mellem mine bryster og det er så træls! Jeg har sådan noget bumse crem til ansigtet, skal jeg bare bruge det her? Hilsen Mig

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå du synes det er træls med bumser mellem brysterne. Det er altid lidt træls når de bumser kommer i vejen.
Men først vil jeg bare sige, at det er helt normalt at der kan komme bumser mellem brysterne. Især her i vinteren, hvor man har varmt tøj på, så kan man nemt komme til at svede mellem brysterne. Når man sveder giver det fedtet hud og fedtet hud giver bumser.
Du kan sagtens prøve at bruge det bumsecreme du har til ansigtet.
Hvis ikke rigtig du synes det virker, så vil jeg foreslå dig at bruge peeling. Peeling er en slags creme med små sandkorn i. Det kan du smøre på lige inden du går bad og vaske det af igen i badet. Sørg derefter for, at huden får lidt luft eller bliver tørret godt. Så det kan det, at være du nemmere kan undgå den fedtede hud, som kan give bumser. Cremen jeg foreslog kan købes Matas.
Jeg håber det kan hjælpe dig lidt.
De bedste hilsner Sine