bumser
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej! Jeg har et lille problem med bumser jeg har prøvet alt mod det men alligevel bluser de ved med at komme og det er ret træls for de er jo ikke særlig pæne. Hvad skal jeg gøre har i nogen gode råd?:-) Knus mig:-)

Svar:
Hej.
Vi kan hurtigt blive enige om at bumser er vildt irriterende!!
Jeg kender desværre ikke en mirakelkur mod bumser, og det lyder også som om du har prøvet forskellige produkter, så du kender sikkert godt til diverse dækstifter osv. Matas har har en Spot Stick (den koster 40 kr.), som hæmmer bakterievæksten og renser huden. Måske kan du få glæde af den?
Hvis du er meget generet af bumser, synes jeg du skal kontakte din læge, så I sammen kan finde frem til de produkter der passer bedst til dig.
Endelig vil jeg henvise dig til nedenstående link, da det måske kan være relevant for dig. Her står bl.a noget om hvordan du kan forebygge bumser.
http://www.cyberhus.dk/node/9577
Venlig hilsen
Nina