Bryster
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Mine bryster er alt for store, kan ikke styre mig selv. Alle drengene falder for mig og de andre piger bliver misundelige og de er sure på mig. Skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig!
Du spørger hvad du skal gøre, men jeg er lidt i tvivl om hvad du mener? Spørger du, om der er noget, du kan gøre for at få mindre bryster, for at drengene ikke skal falde for dig, eller for at pigerne ikke skal blive misundelige og sure? Jeg ved ikke helt hvad du søger svar på, så jeg vil prøve at svare dig lidt på det hele, så godt jeg kan.
Hvis du gerne vil ha dine bryster til at se mindre ud, kan du prøve, at eksperimentere lidt med det tøj du går i. Det kan være, det hjælper at gå i bluser, der ikke sidder alt for stramt eller som har V-udskæring.
Du skriver at alle drengene falder for dig, jeg ved ikke helt hvad du mener med 'falder for'. Spørger de om I skal være kærester, synes de du har flotte bryster eller noget helt tredje?
Du skriver også at de andre piger bliver misundelige og sure på dig, det lyder bestemt ikke rart. Har du snakket med dem om, hvad det helt præcist er, de bliver sure over? Er det fordi du får mere opmærksomhed fra drengene, fordi drengene kun 'falder for' dig, fordi de mobber dig, fordi de er misundelige på dine bryster, eller?
Jeg er som sagt lidt i tvivl om, hvad det er du gerne vil have svar på. Derfor vil jeg opfordre dig til at skrive herind igen og fortælle lidt mere om de problemer du oplever med at have store bryster. Eller logge
Til sidst har jeg lyst til lige at fortælle dig, at vi alle sammen ser forskellige ud. Nogle har store bryster og andre små, og det er helt naturligt.
Venlig hilsen
Camilla