Blowjob

brevkassespørgsmål

Blowjob

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 7 år 8 måneder siden

Hej Cyberhus.

Når jeg har sex vil jeg gerne give nogle gode blowjobs, men det føler jeg ikke at jeg kan. Normalt gør jeg det bare uden at tænke over det, men så snart at pikken kommer ind i min mund og den rammer drøblen, så er jeg lige ved at kaste op. Pikken smager ikke af noget, udover at den er lidt saltet, så det er næppe problemet. Jeg ved, at mange drenge tænder på, at man kan deep throate den lidt, og jeg vil et eller andet sted også gerne kunne det, men jeg kan virkelig ikke, fordi jeg er ved at brække mig. Jeg vil jo gerne give min partner et godt blowjob. Nu hvor jeg ikke rigtig kan deep throate den, så prøver jeg at sutte så meget jeg kan samtidig med at jeg bruger min anden hånd til at rykke frem og tilbage med forhuden. Tror også, at de ubehag jeg får har lidt at gøre med at præspermen kommer ind i min mund og det er meget klistret i det. Jeg har aldrig slugt sæd, da jeg altid har ladet fyren komme i kondomet, så jeg ved ikke om det er det samme som præsperm.

Så mine spørgsmål lyder på:

Hvordan kan jeg give et godt blowjob og er der tricks til, at jeg kan få pikken længere ned? Føler nemlig at jeg skuffer partneren ved at jeg ikke kan få den så langt ned.

Hvordan kan jeg sluge sæd uden at jeg brækker mig over det? Er det så slemt som man tror det er? Smager det af noget?

Mange hilsner fra C :)

Svar:

Hej med dig,

Jeg kan godt forstå, at det går dig på at du ikke føler du kan give gode blowjobs. Det er ikke nemt ikke at føle man kan leve op til det man selv og andre forventer af en. Slet ikke når det handler om sex. Mange føler sig ekstra sårbare når det kommer til sex, fordi det på en måde rammer en på en anden måde, når man ikke kan det man sætter sig for. Det er dog helt normalt, at piger kan have problemer med blowjobs. Jeg synes ikke du skal være ked af det over det. Det er noget man kan øve sig i og lære. Det er dog vigtigt altid at huske, at man kun skal gøre noget man selv kan  lide og er tryg ved! Ham, der får blowjobbet vil helt sikker synes det er bedre, hvis han kan mærke at du også har det godt med det, kan lide det og er tryg i situationen.

Det er en helt naturlig reaktion at man kan føle man skal kaste op når noget rammer drøblen. Som sagt er det allervigtigste at du også har det godt under blowjobbet, da det helt klart kan mærkes om den anden også kan lide det. Det bedste råd jeg har er at snakke med din partner om hvad han godt kan lide. Man kan sagtens få en ide om at alle mænd kan lide deep throat, men det er ikke alle mænd der synes det kunne være dejligt. Derfor er det vigtigt at I kan snakke om hvad I godt kan lide, hvad I vil være med til og lige så vigtigt hvad I ikke har lyst til! Det er vigtigt at man respekterer hinandens grænser, for at det kan blive godt for begge. Desuden er det vigtigt at huske at man ikke kan være den bedste lige fra starten - det er noget der kræver øvelse og erfaring at blive god til.

Du kan læse mere om blowjobs her.

I forhold til dit spørgsmål omkring sæd, så er det meget forskelligt hvordan piger har det med at sluge sæd. Nogle har ingen problemer med det, mens andre kan få det skidt over det og måske endda kaste op. Det er ofte smag og konsistens som kan påvirke om man synes det er klamt eller ej. Smagen på sæd kan variere alt efter hvad han spiser i løbet af dagen. Hvis han fx. har drukket meget kaffe, så vil sæden være mere bitter, men sæden vil smage mere frisk og sødt hvis han har spist meget frugt. Generelt smager sæd ofte salt. Konsistensen kan også variere alt efter hvor ofte han får udløsning. Hvis han har udløsning ofte vil sæden være mere tyndflydende, mens den vil være tykkere hvis det er noegt tid siden han er kommet. Derfor kan der også være forskel på hvordan det opleves at sluge det fra gang til gang. Mit bedste råd er stadigvæk at snakke med ham om dine bekymringer, så han ved at du tænker meget over det. Det kan måske gøre dig mere rolig og afslappet omkring det?

Du kan læse mere om sæd her.

Jeg håber du kan bruge svaret!

De bedste hilsner,

Astrid

Astrids billede
Astrid har svaret på dette spørgsmål