Blowjob

brevkassespørgsmål

Blowjob

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 7 år 8 måneder siden

Hej Cyberhus.

Når jeg har sex vil jeg gerne give nogle gode blowjobs, men det føler jeg ikke at jeg kan. Normalt gør jeg det bare uden at tænke over det, men så snart at pikken kommer ind i min mund og den rammer drøblen, så er jeg lige ved at kaste op. Pikken smager ikke af noget, udover at den er lidt saltet, så det er næppe problemet. Jeg ved, at mange drenge tænder på, at man kan deep throate den lidt, og jeg vil et eller andet sted også gerne kunne det, men jeg kan virkelig ikke, fordi jeg er ved at brække mig. Jeg vil jo gerne give min partner et godt blowjob. Nu hvor jeg ikke rigtig kan deep throate den, så prøver jeg at sutte så meget jeg kan samtidig med at jeg bruger min anden hånd til at rykke frem og tilbage med forhuden. Tror også, at de ubehag jeg får har lidt at gøre med at præspermen kommer ind i min mund og det er meget klistret i det. Jeg har aldrig slugt sæd, da jeg altid har ladet fyren komme i kondomet, så jeg ved ikke om det er det samme som præsperm.

Så mine spørgsmål lyder på:

Hvordan kan jeg give et godt blowjob og er der tricks til, at jeg kan få pikken længere ned? Føler nemlig at jeg skuffer partneren ved at jeg ikke kan få den så langt ned.

Hvordan kan jeg sluge sæd uden at jeg brækker mig over det? Er det så slemt som man tror det er? Smager det af noget?

Mange hilsner fra C :)

Svar:

Hej med dig,

Jeg kan se at du er kommet til at sende spørgsmålet to gange. Jeg har derfor svaret på dit spørgsmål et andet sted. Du finder svaret i brevkassen: teenageliv.

Med venlig hilsen,

Astrid

Astrids billede
Astrid har svaret på dette spørgsmål