Bliver jeg 2 meter
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Cyberhus:) fed hjemmeside Når men jeg spekulere på om jeg bliver 2 meter for jeg er 12 år næsten 13 og jeg er 1.74 jeg er lige så høj som min mor min far jeg 1.90 bliver jeg 2 meter?

Svar:
Hej med dig.
Fedt at du synes om hjemmesiden:)
Jeg kan desværre ikke svare dig på hvor høj du bliver, - det afhænger af dine gener og selvom du har høje forældre, er det ikke nogen garanti for at du har arvet lige præcis de samme gener for højde. Man kan altså sagtens have høje forældre og selv være lav. Men ud fra din nuværende højde og alder, tænker jeg da at du ikke er færdig med at vokse endnu og at du derfor også vil blive højere.
Jeg har fundet en højdemåler på nettet og ud fra de tal du har skrevet, vurderer den at du bliver ca. 188 cm. høj. Igen må du huske på at det er en vurdering og at du derfor ikke kan få noget præcist svar, men blot vente og se tiden an.
Du får linket her, så kan du selv prøve at tjekke det ud:  http://voresborn.dk/tumling-1-3/hoejdemaaler
Jeg håber det hjalp dig lidt.
Venlig hilsen
Nina