Bliver ignoreret af min flirt
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Jeg går på efterskole, og efter en uge begyndte jeg at snakke med den her fyr. Vi havde det rigtig sjovt sammen, og gik og smådrillede hinanden. Vi aftalte tit at mødes inde ved mig, og en dag havde vi fri i 4 timer, hvor vi intet skulle. Så vi lå i min seng i 4 timer, hvilket bare var vildt romantisk! De gjorde vi gentagende gange, hvor vi skrev sammen om at mødes og sådan, og vi havde altid øjenkontakt op til flere gange under aftensmad. Så kom tiden hvor vi skulle hjem på forlænget weekend. Da vi så kom tilbage snakkede vi ikke til hinanden, det hele var lidt akavet, jeg ved egentlig ikke hvorfor. Hele denne uge har han på en måde ignoreret mig, og givet opmærksomhed til de andre piger. Har skrevet til ham 3 gange, hvor vores samtale bare døede ud, og han har ikke skrevet til mig. Jeg har virkelig fået følelser for den dreng... Og er sygt jaloux. Hvad skal jeg gøre??

Svar:
Hej med dig..
Det lyder som nogle dejlige timer i har haft, i din seng, med jeres øjenkontakt og frillerier.. og nu kan du så mærke at der er et eller andet der har ændret sig, og det kan jeg godt forstå er vildt frustrerende og kan gøre dig usikker på hvad du skal gøre nu.
Jeg ved naturligvis ikke hvad der er sket, men jeg kan tænke på flere ting, så jeg prøver lige at listen dem op..
1. Måske er der sket noget i weekenden, som gør at han har brug for at lave lidt afstand til dig. Det kan være noget med en eks kæreste, en ny flirt eller bare noget helt andet.
2. Måske har han ikek følt det helt på samme måde som dig, og kan måske mærke at du er ved at blive vild med ham og at han måske har lyst til at trække sig lidt, men ikke tør sige det.
3. At han faktisk også er blevet vild med dig, men måske er genert og usikker på hvad han skal og ikke skal gøre.
4. Måske er han blevet vild med en anden pige på skolen.
Så der kan være mange grunde og jeg tænker simpelthen du bliver nød til at få sagt noget til ham. Jeg foreslår at du skriver en besked eller endnu bedre, tager fat i ham og lige får en snak under 4 øjne. Få sagt til ham, at du faktisk synes det havde ret dejligt de timer I har haft sammen og at du måske var begyndt at håbe på noget mere. Men at du lige nu kan mærke at han trækker sig og at du tænker meget om hvorfor..
Ud fra det du skriver, så lyder det jo til at I har kunne snakke rigtig godt sammen og det er ikke sikkert det har ændret sig. Jeg tænker at den eneste måde hvor du kan få klar besked er ved at få snakket med ham, på den ene eller anden måde..og hvis det ikke skal være jer to lige nu, så kan det også være en god måde at forblive venner på resten af året.
Håber det kunne hjælpe lidt..
Venlig hiulsen
Erroll