BH?
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej. Jeg er en pige på 11 år, som rigtig gerne vil have en BH! Grunden til at jeg gerne vil have en BH, er simpelthen, fordi at mine brystvorter kan ses gennem trøjen (Og jeg har endda top på!) og fordi at mine bryster er for store til toppe! (Efter min mening. Jeg har prøvet min papsøsters da hun ikke var hjemme, og fandt ud af at jeg næsten kan passe en A65. Problemet er bare min mor. Hun syntes at det er dum at unge går med BH, fordi at "Det kun er for at støtte". Derfor tør jeg ikke rigtigt spørge hende! Så derfor vil jeg gerne spørge, hvordan jeg kan spørge hende? Om jeg skal købe den selv? Eller om hvad jeg ellers skal gøre? Tusind tak på forhånd! Knus "Den generte pige"

Svar:
Hej med dig generte pige
Jeg kan godt forstå hvis du ikke har lyst til, at gå rundt med synlige brystvorter, så hvis du føler dig bedre tilpas i en bh, så syntes jeg ikke der skulle være noget i vejen med det. Så jeg vil prøve og hjælpe dig med, at finde frem til hvad du kan gøre.
Det er meget normalt, at mødre ikke syntes deres døtre er gamle nok til, at gå med bh og jeg tror det er fordi, at de har svært ved og indse at deres børn er ved, at blive teenagere og kan have brug for det.
Så jeg tror faktisk det ville hjælpe, hvis du forklarede din mor hvad du tænker. At du ikke har lyst til at gå uden bh, fordi dine brystvorter er synlige, igennem de toppe du har. Så du vil meget gerne have en bh der skjuler det. Det er helt okay synes jeg, men det kan godt være rigtig svært, at snakke med ens mor om sådan nogle ting. Specielt den første gang, men så bliver det nemmere.
Så hvis du føler det er lidt for svært, så kan du sagtens købe en selv ved, at gå ned i en undertøjs forretning. Der kan du snakke med en ekspedient som kan hjælpe dig med, at finde den helt rigtige størrelse for dig.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw