BH?

brevkassespørgsmål

BH?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 9 år 4 måneder siden

Hej jeg er en pige på 13 år:)

jeg ville egentlig bare spørge om det er en god idé at begynde at gå med BH. Jeg kan passe en 75B og jeg har fået anbefalet at begynde

at bruge BH af mange af mine veninder. Det gør ondt når jeg hopper/løber/går ned ad trapper osv.

Hvad synes I?

Svar:

Hej med dig.

Jeg synes, det lyder som om, det er en god idé at prøve at begynde at gå med BH. Hvis du får ondt, når du går ned ad trapper, lyder det som om, dine bryster har behov for noget støtte, som en BH kan give dig.

Når du løber, kan det være en god idé at skaffe en sports-BH i stedet for en almindelig BH. En sports-BH giver mere støtte end en almindelig BH, fordi man under sport udsætter sine bryster for mere aktivitet end ved almindelig gang. Derfor kan de have behov for ekstra støtte til at blive holdt på plads.

Det behøver ikke være en dyr fornøjelse at begynde at gå med BH. Faktisk kan du få nogle rigtig fine nogen i H&M til under 150 kr.

Husk på, at du bedst selv kan vurdere, om du har brug for BH - og lyst til at gå med den - eller ej. Det er der ingen andre, der bestemme for dig.

Kh. Matilde