Bedsteven til Kæreste???
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg har et problem!!! Jeg tror jeg små forelsket i min bedste ven som er en pige... det skal lige siges vi har kendt hinanden siden jeg var 2 eller 3 måneder. Jeg tror det startede i Påsken eller lidt efter. Jeg ved bare ikke om jeg tør sige noget for hun er tit sammen med andre venner og så vil jeg heller ikke ødelægge vores venskab. Hilsen Loverboy
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Svar:
Hej med dig Loverboy.
Jeg har lagt mærke til at der er 3 spørgsmål, som jeg tror alle kommer fra dig, de to andre spørgsmål hedder "hjælp" og "vennezonen". Derfor har jeg lavet en samlet besvarelse til dig. Det håber jeg er okay!
Det er dejligt du skriver ind omkring din forelskelse.
Det er meget naturligt at blive forelsket i sin bedsteven eller veninde, især når man har kendt hinanden længe og tilbragt meget tid sammen.
Mit råd ville være at du fortæller hende om dine følelser, da det kan være hun har det på samme måde. Selvfølgelig kan der være den risiko at hun ikke har de følelser og at det kan påvirke jeres venskab. Jeg vil dog råde dig til først at prøve at aflæse hendes signaler i forhold til dig. Det kan være du kan mærke om hun kigger ekstra meget på dig og smiler mere når I er sammen.
Hvis du viser at du kan lide hende kan det måske være at hun naturligt gengælder det. Det kan måske også gøre det lettere at fortælle hende om din følelser derefter.
Jeg håber du kan bruge mine råd og held og lykke med forelskelsen.
Mvh.
Camilla