bare jeg havde holdt min mund
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhius. Jeg er en 15 årig pige der er kommet galt afsted fordi jeg ikke kan holde min mund. For et stykke tid siden havde vi en tøseaften en del af pigerne fra klassen. Vi fik nogle Breezere og snakken gik særdeles livligt bla. om sex. Emnet var bla. blowjobs og der var ingen ende på hvor klamt de andre piger synes det var. Jeg blev træt af og høre på dem for jeg syntes ikke man skal dømme andre menneskers sexualitet så jeg jeg sagde at jeg altså godt kan lide og give blowjobs og jeg sluger også. Så var der ingen ende på forargelsen. "Adr, hvor var det altså klamt og luderagtigt osv." Siden har man hvisket en del om mig og nu går jeg for at være billig. Nu er jeg rent faktisk aktiv sexuelt og jeg kan godt lide at give blowjobs. Jeg tænder på tissemand i munden og jeg kan godt lide at blive sprøjtet i munden og sluge og slikke rent. Jeg tænder på smagen af sæd. Og drengene bliver jo himmelhenrykte og forguder mig! Men jeg sku self have holdt det for mig selv. Det var torskedumt at sige det til de andre, så jeg bad jo selv om balladen. Men jeg kan jo ikke skrue tiden tilbage. Jeg er rigtig ked af jeg har fået det ry. Kan jeg gøre et eller andet for at forbedre situationen? Og er det virkelig luderagtigt? Knus og tak for en god brevkasse. Den alt for snaksomme pige

Svar:
Hej med dig..
Deet kan være rigtig svært, når et rygte begynder at flyve rundt og det kan være svært at komme af med det. Det kan være svært at undgå sommetider, fordi hvis man siger sin mening og den stikker lidt ud fra hvad de fleste andre mener, så kan der være nogen der bliver stødt og begynder at starte et rygte eller snakker dårligt om en.
Specielt når man er teenager som du er, så er der nogen som ikke kan finde ud af at respektere andres holdninger, og det er synd.
Jeg er enig med dig, at man ikke skal dømme andre mennesker sexualitet og jeg kan godt forstå din reaktion. Jeg synes også det er helt okay, at du synes blowjobs med det hele, er frækt og at du tænder på det. Det er bare en del af din seksualitet og det gør dig ikke til en luder.
Så jeg synes du skal prøve at tage fat i dine bedste veninder og tag en snak med dem, fordi når et rygte er startet, så tror jeg du skal fokusere på dine bedste venner og få luften renset der og så glemme lidt dem der snakker og måske ikke er dine rigtige venner. Og så vil et rygte for det meste gå væk, når de andre ikke synes det er så spændende mere eller de finder ud af at der faktisk ikke rigtig er hold i det.
Der er lige en ting, jeg synes du skal overveje. Når du beskriver blowjobs og fyre, så er det i flertal og jeg ved jo ikke hvor mange fyre du har eller giver blowjobs. Blowjobs er sex og derfor er der også en masse følelser og tanker i det. Hvis du er sammen med mange fyre og fyre som du ikke er kærester med og giver blowjobs hver gang, så snakker fyrene også og du kan let blive opfattet som let og en man nemt kan få et blowjob af og så gå videre. Og det skal du være klar over og vurderer om det er det du vil.
Du skal også huske på at mærke efter om du gør det for din egen skyld eller om det er for at imponere fyrene. Sommetider kan man nemlig let gøre ting, fordi andre bliver imponeret over det og så kan det helt overskygge hvad man egentlig mere har lyst til..
Nå, det var lige nogle tanker her fra, og måske rammer nogle af dem helt ved siden af, men måske kan du bruge noget af det. :)
Go` sommer
De besdte hilsner
Camilla