Badboy? How
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
lyder nok dum... Hehe men hvordan bliver man lidt badboy? Hende jeg kan li' vil gerne have lidt badboy i mig både på sms og i virkeligheden hjælp?!

Svar:
Hej med dig
Jeg synes slet ikke, det er et dumt spørgsmål. Det lyder som om, det er noget, du tænker meget over, og det kan jeg faktisk godt forstå. Når man er vild med en pige, vil man prøve at gøre alt, for at hun kan lide en. Sådan er det for alle, så du er ikke den eneste, som har det sådan.
For nogle er det naturligt at være en badboy og for andre er ikke. Man kan ikke sige, at en badboy er bedre end den, du er. Som mennesker er man simpelthen bare forskellige. Det er sådan, at man ikke lige kan lave om på den, man er. Man kan godt læse råd på nettet og prøve at være badboy, men hvis det ikke ligger naturligt til en, så kan det være hårdt at skulle "spille en anden" end man er. I hvert fald i længden. Mit bedste råd til dig er derfor, at du bliver ved med at være, som du er, og ser, om hun kan lide det. Det er simpelthen den løsning, som vil være nemmest for dig, og også den mest ærlige. Hvis du ikke er en badboy, så er du så meget andet. Nogle gange kan piger godt falde for flere forskellige typer, så selvom hun tænker at hun vil have en badboy, så vil hun måske også kunne blive vild med den type, som du er. Hvis ikke, så er det selvfølgelig rigtig ærgerligt, men så har du været ærlig omkring, hvem du er. Og så vil du måske pludselig møde en anden sød pige, som synes at du er lige noget for hende.
Jeg håber, du kan bruge mine tanker, og kan blive klogere på alle de positive ting, lige præcis du har at tilbyde.
Mai