Above my league?

brevkassespørgsmål

Above my league?

brevkassespørgsmål af
Anders
17 år
Oprettet 7 år 1 uge siden

Jeg kan godt lide en pige fra klassen. Jeg ved ikke helt om det er et crush eller bare fordi hun har den bedste krop og har en fin personalitet. Til en fest tog hun min hånd 3-4 gange, bla for at få mig til at gå med hende over og lave mad. Jeg synes hendes hånd var behagelig. Ja vi var begge ret fulde. Hun er sådan virkelig pæn og jeg vil selv sige jeg er ok, har bare kontrolerede bumser på bryst ryg og en smugle på ansigtet... Der er sådan ok men konklutionen er hun er sådan en 9-10 og jeg er nok 7-8 men det er jo svært at sige om sig selv. Jeg har i hvert fald trænet sixpack og så har jeg også bare ramt fitness ret meget. Min ven og jeg taler ofte om at hun har en perfekt røv. (Han har en kæreste og vi overdriver måske lidt for sjov).

Mit egentlige spørgsmål kræver måske ikke en fristil men det sætter måske situationen lidt bedre op.

Har jeg en chance?

Hvor meget betyder det at jeg har lidt bumser på ansigtet? (sådan røde mærker ikke hvide pletter og sådan)

Det blev lidt længere end planlagt men på forhånd tak :)

Svar:

Hej Anders

Ja, men lad mig så starte med den helt korte version.

1. Ja, selvfølgelig har du en chance.
2. Bumserne betyder absolut intet.
og så lige et hurtigt...det der udtryg Above My League, eller at score opad/nedad er kun noget der eksisterer i teorien. Hvem der er i hvilke Leagues vil altid være en personlig og subjektiv holdning. Du synes hun er perfekt og above your league. En anden dreng ville kigge på hende og tænke at hun ikke er noget særligt. Det handler om hvad du synes og føler, og selvfølgelig hvad hun tænker og føler om dig.

Som jeg forstår dig havde I en eller anden form for connection til den her fest, hvor hun flere gange tog dig i hånden. Det er svært at vide om det kun var fordi hun var fuld? Det kan også være at hun bare lægger noget andet i berøring end du gør? Men hey....det kan også være at hun har lidt de samme følelser for dig, som du er ved at få for hende.

Men det korte af det lange er at dine chancer er lige så gode som alle andres. Grænserne for hvem man kan "få" er kun oppe i ens eget hoved...de er ikke virkelige.
Selvfølgelig er der lige det her med at hun allerede har en kæreste, som jeg godt kan tænke bliver lidt en udfordring. Men mit direkte svar på om du har en chance...hvis nu, er et klart og tydeligt - Ja....selvfølgelig.

Mange hilsner
Niels-Christian