2 piger fra samme skole... Hva' skal jeg gøre?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej, Jeg har mødt en rigtig sød pige og fået hendes nummer. Lad os så kalde hende Caroline. Hun er 2 år ældre end mig men stadig forelsket i mig.
Vi har været sammen (ved hinanden osv.). Men så har jeg også mødt en anden sød pige på samme alder som mig. Jeg har skrevet RIGTIG meget med dem begge. Men af det eneste jeg ved som de begge har til fældes som de ikke ved er at jeg har fundet ud af at de går på samme skole.
Jeg holder MEGET af hende Caroline men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu? Jeg vil helst ikke såre nogen. Så jeg ville skrive herind for at få hjælp. Men svar hurtigt som muligt! Tak MVH. Dreng, 13 år.

Svar:
Hej
Det kan være svært hvis der er to piger man er interesseret i. Du må finde
ud af hvem du er mest interesseret i. Og måske overveje hvem du har mest
til fælles med.
Hvis de begge er forelsket i dig, kan det være svært ikke at komme til at
såre nogen. Men ved at fortælle sandheden, kan du såre mindst.
Hvis du vælger hende der er på alder med dig, må du fortælle Caroline, at du ser
en anden. Jeg tror hun vil blive mest såret, hvis hun finder ud af det på
en anden måde. Og når de går på samme skole er der stor risiko for at hun
finder ud af det.
Du må mærke efter hvad du vil og fortælle pigen du vælger fra at du har
mødt en anden.
Venlig hilsen Denise