1 pige og 2 brødre..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej brevkasse.. Jeg var til denne her fest for godt halvanden uge siden hvor der var en rigtig sød dreng på 16, som jeg begynde at snakke med og vi hyggede os rigtig meget i løbet af aften.. Men senere hen på aften begynde hans storebror på 23 at flirte lidt med mig og prøvede at kysse mig. I dag sidder de begge to og skriver til mig uden de ved at broen skriver til mig. Ved virkelig ikke hvem af dem jeg kan lide eller hvordan jeg skal få det sagt til dem. Men da jeg begynde med ''lillebroren'' først følger jeg bare det er ham jeg bliver nød til at vælge, men alligevel får jeg bare en anden følelse frem i maven når jeg modtager en besked fra ''storebroren'' Håber inderligt meget at I ville hjælpe mig hurtigst muligt! :( Knus den forvirrede tøs.. :(

Svar:
Hej med dig..
Ja den kærlighed kan gove lidt hovedpine og det gør det jo ikke nemmere at det er to brødre. Det er fint du prøver at mærke efter og finde ud af hvad du skal gøre.. lad mig prøve at hjælpe en smule.
Jeg kan sagtens forstå, at det giver en anderledes fornemmesle i maven når storebror kontakter dig. Og det kan sagtens være fordi han er så meget ældre end dig, så er det ekstra spændende.
Men jeg synes faktisk det er ret enkelt, på grund af to ting:
1. Jeg synes storebror er for gammel til dig og jeg kan godt være lidt bekymret for hvad han vil med en pige på 15 år. Det er så stor forskel på hvor man er i sit ligv, hvakd man har brug for og hvad man har lyst til. Og min holdning er at du skal fokusere mere på en fyr omkring din egen alder.
2. Derfor tænker jeg, at du også skal mærke efter om lillebror er noget for dig og hvis ja, kunne du jo overveje at tage mere seriøst kontakt. Men hvis du er i tvivl kan du enten beholde kontakten som den er nu eller sige..okay det var det.
Det var sådan et lidt forkantet og direkte svar, men tænkte at det var det bedste jeg kunne gøre. Håber det kunne hjælpe dig med at tage en beslutning.
Venlig hilsen
Erroll