1. Månedsdag?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, min kæreste og jeg har snart 1. Månedsdag. jeg er helt på bar bund, med hvad vi kan lave, derfor kunne det være rigtig godt med nogle forslag.
På forhånd tak.
Min kæreste er forresten en pige, på 13.
selv er jeg 14.

Svar:
Hej
Hvor er det skønt at dig og din kæreste snart har 1. månedsdag. Jeg kan godt forstå at du gerne vil have nogle forslag til hvad I kan lave, da det kan være lidt svært at finde ud af, hvad der er godt at lave sådan en dag.
Nu ved jeg ikke hvornår dig og din kæreste har månedsdag, udover at det er snart, men tænker at det kunne være en god ide, hvis du prøver at skrive nogle ting ned på et stykke papir, som du selv godt kunne tænke dig at lave. Så kan du vælge den ting, du syntes kunne være bedst for både dig og din kæreste.
Jeg vil gerne prøve at komme med nogle forslag, men i sidste ende er det dig der kender din kæreste og dig selv bedst, i forhold til hvad jeres interesser er og hvad I godt kan lide at lave sammen. Så måske du kan bruge nogle af mine forslag, mens andre slet ikke passer til jer.
Nogle af mine ideer til hvad I kan lave, kunne f.eks. være at arrangere en hyggeaften, hvor I ser nogle film sammen og måske spiser noget slik eller andet lækkert. Hvis det er godt vejr, kan I tage et sted hen hvor der er naturskønt og flot med et tæppe og måske noget lækkert mad eller snacks. Du kan overveje at skrive et kort til hende, hvor du udtrykker hvor glad du er for hende. Det plejer piger godt at kunne lide. I kunne også rulle en tur sammen, eller tage i skøjtehal. Det kommer selvfølgelig an på om det I skal lave må koste lidt penge eller om det skal være helt gratis. I sidste ende tænker jeg at det måske ikke er det I laver den dag der er det vigtigste, men det at I er sammen og at du viser at du er glad for hende og glad for at I har været sammen i 1 måned.
Jeg håber at dig og din kæreste får en skøn 1. månedsdag og en dejlig sommer sammen. Jeg er sikker på at hun nok skal blive glad for det du finder på.
Venlig hilsen Ditte