ønsker
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej jeg har fødselsdag nu her og jeg aner ikke hvad jeg kan ønske mig.
jeg er det man kalder en punker så jeg går ikke op i sport, ridning, gymnastik og alt det der.
jeg vil bare gerne høre om i har nogle hjemmesider jeg kan bruge?
jeg kender allerede:
emp
Black nr. 1
punkshop
har i nogle hjemmesider jeg kan bruge.....jeg har fødselsdag om lidt og har virkelig brug for nogle ideer
på forhånd tak hvis i kan finde nogle sider til mig :)

Svar:
Hejsa.
Det er jo altid skønt at have fødselsdag, da man som regel bliver forkælet med god mad og dejlige gaver. Men det er næsten altid svært at finde på, hvad man skal ønske sig -  især hvis man måske ikke har de samme interesser som de fleste andre.
Det lyder som om, at du allerede selv kender en del hjemmesidder, hvor de sælger tøj, tasker, sko og andre ting i den stil, som du godt kan lide. Jeg har derudover fundet to hjemmesider, som sælger ting, der går under punk/rock-genren. Den ene hjemmeside er engelsk: www.metal-shop.eu (du kan dog vælge at få siden på dansk ved at trykke på "Select Language") og den anden er dansk: www.Fatima.dk - Der ser ud som om at begge hjemmesider har et bredt udvalg og mange forskellige ting. Jeg håber, at du kan lide siderne, og at der måske er nogle ting, som du kunne ønske dig i fødselsdagsgave.
Hvis der er andre i din omgangskreds eller nogle af dine venner, som har samme interesse for punk som du selv, kan du prøve at snakke med dem om hvilke hjemmesider, de har gode erfaringer med at shoppe på. Et andet forslag er at skrive et indlæg i debatten her på Cyberhus, da det sagtens kan være, at der er nogle andre unge, der har nogle meget bedre forslag til dig end jeg har.
Jeg håber, at min svar kunne hjælpe dig, og at du finder på nogle gode ønsker. Ha en rigtig skøn fødselsdag, når du kommer til den!
Venlig hilsen Annika