.....

brevkassespørgsmål

.....

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Jeg er rigtig sur nogengange har bare mest lyst til at smadre det hele .

Svar:

Hej med dig..

Sommetider kan man bare bliver hamrende sur på det hele og det er helt okay. Sommetider skal man bare lige have lidt tid for sig selv, eller prøve at lave noget andet som giver lidt pause fra det som gør èn sur.

Andre gange har man brug for at gøre noget mere ved det. Måske skal man have snakket med en og få fortalt hvad det er der gør èn sur, andre gange skal man måske have gjort noget andet som løser et problem.

Hvis du har brug for at snakke med en voksen, så kan du enten skrive igen her i brevkassen og fortælle lidt mere om det. Du kan også skrive i brevkassen der hedder "Når det gør ondt inderst inde", hvis det handler om nogle ting som passer bedre der.

Eller du kan besøge chatrådgivningen her mandag til torsdag kl. 14-19. Her kan du chatte anonymt med en voksen og måske kunne det være rart for dig.

Venlig hilsen

Nina