...
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hey. Tre af mine venner og jeg danner et lille Glam Metal band, og vi er faktisk ret gode. Vi har givet ret mange koncerter osv. Men vi har ikke rigtig styr på vores udseende. To af os har Glam Metal håret, men vi kan slet ikke finde ud af, hvilket tøj man har på som Glam Metallere? Vi er to piger og to drenge, har du nogle idéer til det? Vi håber virkelig du kan hjælpe, da udseendet jo betyder ret meget i Glam Metal! På forhånd tak.

Svar:
Hej med dig
Det lyder rigtigt sejt, at i har dannet et glam-metal band! I har styr på håret, men mangler det helt rigtige glam-metal tøj. Måske i kan finde inspiration til jeres tøj, ved at se på nogle billeder af andre glam metal bands her.
Jeg har fundet frem til at stramme, skinnende bukser i læder, lak eller spandex er gennemgående inden for glam metal. Derudover er t-shirts med print, og en masse smykker også et must. Pigerne må gerne have meget make-up på, i stærke farver. I det hele taget skal i gå efter en tøjstil, der er lidt overdrevet. Lag-på-lag tøj ser man også ofte inden for glam-metal.
Skinnende leggins kan i godt finde i en forretning, og kombinere det med en cool t-shirt og en læderjakke. Jeg har også fundet en kjole i læder som i måske kan bruge, den kan i prøve at kigge på. Ellers kunne det være en idé at tage en tur rundt i byens genbrugsforretninger, hvor i sikkert kan finde nogle ting, der kan bruges.
Jeg håber, at i har fået et par idéer til det helt rigtige glam-metal look. Held og lykke med det!
De bedste hilsner
Heidi