teater/drama

brevkassespørgsmål

teater/drama

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej jeg er en frisk pige der elsker at stå på en scenne <-- (staves) og jeg kunne godt tinke mig at vide om der ligger en skole i nærheden af vinderød skov/frederiksværk

Svar:

Hej friske pige,

Det jeg har kunnet finde til dig, der ligger i nærheden af Frederiksværk er:

Desværre ikke så meget som jeg gerne ville have fundet til dig.

Men måske kan Statens Teaterskole hjælpe dig, hvis du skriver eller ringer til dem. Deres telefonnummer er 32 83 61 00 og deres e-mail adresse er post@teaterskolen.dk.

Det kan også være, at Kulturskolen eller Teaterbutikken kan hjælpe dig, med at finde noget der er tættere på.

Held og lykke med din videre vej i teaterverden.

Claus