teater-hjælp

brevkassespørgsmål

teater-hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej. jeg er i den situation at jeg gård til teater og har fået hovedrollen i det stykke vi skal spille om noget tid for vores forældre og venner. mit problem er at den rolle er meget tæt på de to dreng der går på holdet og jeg frygter at de ikke har forstået at det kun er skuespil. de er virkelig ikke mine typer og en af dem er sammen med min bedste veninde. vores træner har tilbudt mig at få en anden rolle da det går mig meget på, men jeg vil jo gerne have hovedrollen jeg vil bar ikke at de to drenge følger efter mig hele tiden, og der gør især ham det er sammen med min veninde. hvad skal jeg gøre? skal jeg droppe rollen og måske undslippe de drenge lidt mere, eller skal jeg tage den rolle jeg jo enlig godt vil have?

Svar:

Hej med dig..

Det kan jeg sagtens forstå du tænker en del over.. Jeg synes, du skal have et bedre svar end jeg kan give dig i den her brevkasse, som handler mere om hvordan man arbejde med kunst. Derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv". Her kan du finder deres svar inden for den næste uge.

Mange hilsner fra Lise.