Inden du selv stiller et spørgsmål
Tandlægebrevkassen svarer kun på udvalgte spørgsmål
OBS: Tandlægebrevkassen modtager så mange spørgsmål, at vi ikke kan give alle svar. Du kan derfor ikke være sikker på at få svar, hvis du stiller et spørgsmål til tandlægen.
For at så mange som muligt alligevel kan få hjælp, har vi fundet frem til de spørgsmål vi oftest modtager omkring tænder, og samlet dem i en oversigt, som du kan finde her
Bøjle
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej jeg skal have bøjle og frygter at blive drillet og en af mine venner finser lidt af mig når jeg snakker om det hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej pige 11 år
Tak for dit spørgsmål om det at have bøjle og blive drillet.
Jeg har fået næsten samme spørgsmål af en anden pige på 11 år og svaret hende. Jeg tror ikke, jeg kan skrive noget anderledes til dig end jeg gjorde til hende.
Så jeg vil foreslå dig at læse svaret til hende - hvis du går i brevkassen Tandzonen kan du finde svaret lige ved siden af dit spørgsmål. Og du kan finde mange andre spørgsmål og svar om bøjler i brevkassen.
Held og lykke med at have bøjle.
Niels Hansen, tandlæge