Inden du selv stiller et spørgsmål

Tandlægebrevkassen svarer kun på udvalgte spørgsmål

OBS: Tandlægebrevkassen modtager så mange spørgsmål, at vi ikke kan give alle svar. Du kan derfor ikke være sikker på at få svar, hvis du stiller et spørgsmål til tandlægen.

For at så mange som muligt alligevel kan få hjælp, har vi fundet frem til de spørgsmål vi oftest modtager omkring tænder, og samlet dem i en oversigt, som du kan finde her

OSO Interview spørgsmål

brevkassespørgsmål

OSO Interview spørgsmål

brevkassespørgsmål af
KD
17 år
Oprettet 7 år 1 måned siden

1. Hvor mange patienter får i dagligt/månedligt/årligt som har en tandsygdom eller caries? 2.Hvilken aldersgruppe har flest tandsygdomme? 3. Hvordan håndterer i en patient som har tandlægeskræk - foreksempel på grund af tænderne skal bores? 4. Er det hårdt at behandle en patient og hvorfor?

Svar:

Hej med dig

Vi har desværre ikke mulighed for at svare på spørgsmål om projektopgaver. Vi får rigtig mange spørgsmål, også mange om projektopgaver. Det er vigtigt for os at kunne give alle unge der stiller personlige spørgsmål, et svar. Derfori bliver vi ganske enkelt nødt til at vælge spørgsmål om opgaver fra.

Jeg vil foreslå dig at kontakte egen tandlæge eller Tandlægehøjskolen i stedet.

Venlig hilsen Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål