Inden du selv stiller et spørgsmål

Tandlægebrevkassen svarer kun på udvalgte spørgsmål

OBS: Tandlægebrevkassen modtager så mange spørgsmål, at vi ikke kan give alle svar. Du kan derfor ikke være sikker på at få svar, hvis du stiller et spørgsmål til tandlægen.

For at så mange som muligt alligevel kan få hjælp, har vi fundet frem til de spørgsmål vi oftest modtager omkring tænder, og samlet dem i en oversigt, som du kan finde her

Klik i kæben når jeg går

brevkassespørgsmål

Klik i kæben når jeg går

brevkassespørgsmål af
Alberte
18 år

hej brevkasse

mit problem er at min kæbe er begyndt at klikke helt vildt meget når jeg går uden at jeg bevæger kæben. Den knækker i forvejen meget når jeg spiser. Hver gang jeg tygger i den ene side hvor min discus er smuttet ud af sin plads knækker den. Men hvad skyldes det at den er begyndt at klikke hele tiden hver gang jeg går? Den er først begyndt på det for ca. En måned siden og har aldrig klikket på den måde før. Det er rigtig irreterende og jeg er ved at blive skør af den klokken hele tiden. Jeg tror ikke rigtig jeg har gjordt noget anderledes end hvad jeg plejer. Lige pludselig en dag var det der bare. Hvad skyldes det at den klikker sådan hele tiden? Og vil det forsvinde?

Svar:

Hej med dig

Jeg kan se at vi for knap to uger siden har modtaget et spørgsmål om samme problematik, og ud fra beskrivelsen tænker jeg at det nok er dit spørgsmål. Måske har du ikke kunnet finde svaret, og derfor prøver at skrive igen?

Linda har svaret, og du får lige et link direkte til svaret her

Venlig hilsen
Niels-Christian