Inden du selv stiller et spørgsmål

Tandlægebrevkassen svarer kun på udvalgte spørgsmål

OBS: Tandlægebrevkassen modtager så mange spørgsmål, at vi ikke kan give alle svar. Du kan derfor ikke være sikker på at få svar, hvis du stiller et spørgsmål til tandlægen.

For at så mange som muligt alligevel kan få hjælp, har vi fundet frem til de spørgsmål vi oftest modtager omkring tænder, og samlet dem i en oversigt, som du kan finde her

hjælp

brevkassespørgsmål

hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

jeg har rigtig ondt i en af mine kindtænder jeg har haft det i et par dage nu det er somom de andre tænder maser den ':-)

Svar:

Hej Pige 13 år

Tak for spørgsmålet.

Det er lidt svært at sige noget nøjagtigt om , hvad det kan være. Det kan være mange forskellige ting.

Det kan være du skærer eller presser tænder om natten, når du sover. Det kan være en slags ”vokseværk” i kæben. Det kan være et hul, hvor der sætter sig mad fast i tandkødet. Og flere andre ting...

Jeg vil foreslå dig at gå hen til din tandlæge og få set på det. Du kan ringe og bestille tid eller bare gå forbi og se om de har tid til at se på dig med det samme.

Så finder du ud af, hvad der er i vejen. Og om de vil foreslå dig en behandling.

Held og lykke med det

Niels Hansen, tandlæge