Inden du selv stiller et spørgsmål

Tandlægebrevkassen svarer kun på udvalgte spørgsmål

OBS: Tandlægebrevkassen modtager så mange spørgsmål, at vi ikke kan give alle svar. Du kan derfor ikke være sikker på at få svar, hvis du stiller et spørgsmål til tandlægen.

For at så mange som muligt alligevel kan få hjælp, har vi fundet frem til de spørgsmål vi oftest modtager omkring tænder, og samlet dem i en oversigt, som du kan finde her

Giftige ånde

brevkassespørgsmål

Giftige ånde

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej er det normalt at ens ånde er dødbringe illlelugtene somme tider kan jeg faktisk smage min ånde hvordan kan jeg undgå at mine ånde er dødbringe ? mvh Erika

Svar:

 Hej Pige 13 år

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan godt forstå du spørger om det er normalt at have rigtig dårlig ånde.

Allerførst vil jeg sige, at det tænker jeg ikke, det er! De fleste børn og unge, jeg møder på mit arbejde har ikke dårlig ånde.

Jeg synes du skal prøve at læse mit svar til en pige her...Jeg tror ikke jeg kan give dig et bedre svar.

Held og lykke med at finde ud af det.
Niels Hansen, tandlæge