Tak for dit svar!
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej igen Sannie. Betydningen for linjen; Giv mig ild, den betyder næsten det samme som; giv mig luft, øhh.. jeg kan ikk rigtig finde betydningen lige nu, men jeg mener jeg skrev det med mening som næsten det samme som med giv mig luft.. ved ikk om det gir' nogen mening..? Jeg skal vise det til en som kender min baggrund og det jeg går i gennem, så jeg tænkte lidt på om du havde en idé til hvad der kunne blive sagt? Håber på et hurtigt svar da det er rimelig vigtigt :S Knus <3

Svar:
Hej igen
TAK for at du skrev igen.
Jeg synes, at det giver mening. Ild er symbolet på lys og varme, og det er et behov alle mennesker har.
Jeg synes, at det er en rigtig god idé, at du viser digtet til én, der kender din baggrund. Du kan bruge digtet til at fortælle, hvordan du har det, og hvad du drømmer om. Du kan uddybe, hvad du mener, når du skriver Giv mig betydning... og snakke om hver enkelt ord - hvad de betyder for dig.
Håber, at du kan bruge min hjælp.
Mange Hilsener fra Sannie - Biblioteksvejleder Cyberhus