Tak

brevkassespørgsmål

Tak

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus Tusinde tak! I har hjulpet mig så meget. I har reddet mig! Hvis det ikke havde været for jer, så havde jeg aldrig fået drømmelivet. Nu er jeg blevet lovet jobs, får høje karakterer og det hele! Tusind tak! Jeg håber for alle andre at de føler de får ligeså meget hjælp, som I har givet mig. Jeg er kommet ud af "næsten" anoreksien, og min mor stoler på mig igen. Tusinde tak!! Kh I

Svar:

Kære I,

Hvor er det fedt og vidunderligt, at høre du er kommet så meget videre og har fået drømmelivet. Det kan godt være vi har skubbet lidt i den rigtige retning, men husk at det er dig der har gjort alt arbejdet og det kan du takke dig selv for ;-)

Tak fordi du deler din glæde med os herinde. Det er så fedt!

De bedste hilsner og lykke fremover

Claus