Tager en p pille for meget
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Hej!
jeg har taget 2 piller på samme dag da jeg troede jeg manglede en hvilket jeg ikke gjorde, så nu mangler jeg en pille i pakken og jeg er lidt i tvivle om hvad jeg skal gøre. Skal jeg tage en af pillerne i min nye pakke og så vente de 7 dage og tage resten + en i ny pakke eller kan man godt undlade at starte en ny pakke og så bare bruge beskyttelse i de 7 dage man skal ha pause?

Svar:
Hej Anonym
Vores lægebrevkasse holder desværre ferie lukket frem til mandag d. 10. august og vi kan derfor ikke tilbyde dig et svar fra vores læger, om sundhed og sygdom.
Det du spørger om kræver et svar fra en læge og derfor vil vi råde dig til at tage kontakt til din egen læge, alternativt lægevikar eller vagtlægen, hvis din egen læge også holder ferie, så du kan få et brugbart svar her og nu, i stedet for at skulle vente til vores lægebrevkasse åbner igen.
Vi ved godt at du med høj sandsynlighed ønskede et helt anonymt svar, siden du bruger vores brevkasse, men håber alligevel du vil følge vores råd om at søge hjælp, så du kan få et hurtigt svar.
Mange hilsner Cyberhus-Teamet