TAbe sig

brevkassespørgsmål

TAbe sig

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej jeg har 3 spørgsmål 1/ Jeg vejer 48 og er 1.65 høj, alle siger at jeg vejer lidt eller normal, men i spejlet har jeg 3 deller når jeg sidder ned:) og hænge bryster ( for mænd :-D) 2/ jeg vil gerne tabe mig, men ik bruge mere end 15/30 min om dagen ;-) Ingen løbning, jeg vil godt fokusere på maven og armene( armene er for musklernes skyld, da mine klasse kammerater er ret buff;-) ) Maven er til fedtet. Har 2.5 måneders sommer ferie og ville elske at bruge noget af den på at træne. 3/ hvor lang tid tager det at få en lækker krop?:-)( er ik bøsse :-D Lol) kan du komme med lidt øvelser til alt det jeg skrev:)? Hvis du skal have mere info vare skriv :-) Sleiver gerne igen ;-) PS bed ikke dette indslag om at blive sendt videre til et eller andet fordi du tror jeg har det skidt med min krop. Har set i har gjordt det:-) Har det fint med den. Ikke en gang snak om det! Så bliver jeg sur,:) Fra mig

Svar:

Hej med dig

Det er dejligt at høre du ønsker at holde dig selv ved lige og har gå-på-mod.

Men jeg er ikke enig med dig i at du har brug for at tabe dig, selvom du ikke er spændt op over det hele. Der er forskel på at blive spændt op fordi man taber sig, eller fordi man får muskler.

Uden at have set dig lyder det mest af alt som om, at muskeltræning ville være rigeligt for dig.

Så selvom du måske bliver sur og selvom jeg ikke tror du har det dårligt med din krop, vil jeg nu alligevel foreslå at du snakker med dem i chatten. Mest fordi jeg ikke kan stille spørgsmål til dig her, men det kan de i chatten. På den måde kan du også bedre forklare hvad du mener, hvis du syntes jeg misforstår noget her.

Pøj pøj.

Bedste hilsner

Claus