Tabe mig

brevkassespørgsmål

Tabe mig

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

hej eva har dog skrevet herind før om det med motion og sådan noget. Nu ville jeg høre dig om hvor meget jeg skal tabe mig for at være nogenlunde tynd. Vejer 49 kg og er 160cm og føler jeg skal tabe mig ca. 5-6 kg men hvad synes du?

Svar:

Hej med dig

Jeg synes slet ikke du skal tabe dig...Faktisk vejer du lige i underkanten, så jeg synes du skal tænke meget på at få spist dine måltider og at dine måltider er sunde og nærende..

Hvis du går og tænker meget på hvor meget du vejer, og at du gerne vil tabe dig selvom du allerede er meget tynd, så synes jeg også du skal prøve at skrive til en anden brevkasse her i Cyberhus. Den hedder "Når det gør ondt inderst inde", her sidder der voksne der ved rigtig meget om det her med når ens tanker handler meget om kroppen og om vægten.::)

Venlig hilsen

Eva