taaaaaaak

brevkassespørgsmål

taaaaaaak

brevkassespørgsmål af
julie
12 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

heeeeeeej. Det er egentligt ikke et spørgsmål men altså. Ville bare sige tusinde tak til jer der arbejder ved Cyberhus. I har hjupet en masse børn og unge og det er jeg (og sikkert også mange andre) Taknemmelig for C:

Svar:

Hej med dig Julie!

Tusind, tusind tak for din fine besked! Det er så dejligt at høre, og det varmer helt vildt! Jeg lover at give din besked videre til alle vorese søde rådgivere her i Cyberhus, og jeg er sikker på, at de bliver ligeså glade, som jeg gjorde :-)

Mange knus

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål