Tøjpenge til hvad

brevkassespørgsmål

Tøjpenge til hvad

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej, jeg ved ikke, om det er snyd, at jeg skriver her, for har været i pleje to steder før, og nu bor jeg på et opholdssted? Men anyway ... Jeg havde en diskussion om, hvad tøjpenge bruges til, fordi nogle siger, det er til personlig hygiejne og tøj, og nu vil mit opholdssted ikke betale for shampoo og barberting mere, så jeg er sygt nærig og har ikke tænkt mig at bruge mine lommepenge på det lort. Så kan I ikke finde ud af, om det faktisk også er beregnet til det? For det siger de også der, hvor min veninde bor i pleje. Mvh. Vissen stueplante

Svar:

Hej Vissen stueplante

Tøjpenge og lommepenge er dine, som du skal bruge til tøj, deo og shampoo.

Det var, hvad jeg brugte mine penge på, da jeg var i pleje. Hvis du ikke kan få dem til at slå til, kan du prøve at snakke med din socialrådgiver og se, om du kan få nogle flere penge.

Hilsen Svend

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål