Tøjpenge.

brevkassespørgsmål

Tøjpenge.

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

Sorry jeg lige kommer med en rettelse det er at tøjpenge skal jo kun bruges på tøj det er 500 og et eller andet. Lommepenge skal bruges til sig selv og det er forskelligt fra hvor gammel man er, hvor meget man for om ugen. Jeg er da selv 16 år og for 226 kr. Men det er fordi jeg er så gammel som jeg er. For hvis hun kun er 14 år så for hun meget mindre ind mig, tror nok det er noget med 50-60 kr om måneden. Og når hun er så ung skal hendes opholdssted betale for hendes deo, shampo bind, tandbørster osv Men når hun fylder 16 år så skal hun selv begynde at betale det. Sådan er reglerne. Det har jeg fået at vide alle de 3 steder jeg har været på og det er sådan for alle dem der bor i Danmark. Undskyld jeg kom med en kommentar :) Smil Fra felicia

Svar:

Hej Felicia

Super godt at du har nogle erfaringer fra dit eget liv med tøjpenge og der kan være lidt forskel fra sted til sted hvordan man fordeler pengene.:) Vi tager dine erfaringer med og kan helt sikkert bruge dem, så tak for det.

Venlig hilsen Sisse