Tænder på lærere

brevkassespørgsmål

Tænder på lærere

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Hej cyberhus! Har efterhånden onaneret i et par år. Jeg tænder vildt meget på mange af mine kvindelige lærere, og onanere ofte ved tanken om dem. Er det normalt?

Svar:

Hey du

Man kan godt blive i tvivl om ens tanker er almindelige, når man pludselig tænder på meget voksne kvinder, så det er godt du spørger.

Og mit svar bliver et kæmpe stort JA. Det er fuldstændig normalt at tænde på sine lærere, eller andre ældre kvinder. Ligesom mange piger også kan tænde på ældre mænd i perioder.

For nogle er det måske deres mere kvindelige former, måske er det tanken om deres seksuelle erfaringer. Måske noget helt tredje. Det er i hvert fald sikkert, at seksuelle fantasier om lærere, er noget af det mest almindelige overhovedet.

Så hvis dine fantasier om dine lærere, giver dig nogle gode onani-oplevelser, er det ganske normalt.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål