svært ved at spise foran andre

brevkassespørgsmål

svært ved at spise foran andre

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

jeg har rigtigt svært ved at spise foran fremmede, eller ik kun fremmede også folk jeg har set før, og venner endda min kæreste hvilket er enormt forstyrrende når man er sammen i flere dage. det er dog mest drenge jeg ik kan spise foran, nære veninder kan jeg godt og mine forældre. men jeg gik på efterskole for noget tid siden og havde enormt svært ved at hente maden selv fordi jeg følte mig tyk og som om jeg var afhængig af mad. så jeg fik min roomie til at hente mad til mig og det var somregel kun lidt, og der vendte jeg mig om når jeg skulle spise.. hvis jeg gik selv op ville jeg få det varmt og få svedeture og have det som om jeg skulle besvime. jeg spiste nærmest ingenting og på et tidspunkt vejede jeg omkring 43 og er jeg 167 så det er jo for lidt, og løg tit om min vægt og sagde jeg kun vejede 40 for ik at føle mig tyk. til sidst opdagede min kontaktperson det så og tvang mig til selv at hente mad osv. det gik så galt til at jeg til sidst nægtede at spise og drikke i tre dage og endte jo selvfølgelig med at jeg dehydrede. så blev jeg sendt til psykolog og først hjalp det men nu er det ligesom før igen, og kan stadig kun spise foran mine forældre og nære veninder men så også ældre mennesker nu og er løbet helt tør for ideer til hvad grunden til det er og hvordan jeg stopper det?

Svar:

Hej med dig..

Hvor er det godt du skriver til os, når du føler du er løbet helt tør for ideer til hvordan du kommer videre i dit liv og får det bedre.

For at give dig den bedst mulige hjælp, har jeg valgt at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi de ved rigtig meget om det her med følelser og mad og når det kan være svært at spise..

Du kan finde deres svar inden for den næste uges tid..

Venligst

Line