At sutte eller ikke at sutte
brevkassespørgsmål af
K
18 år
Hej
Jeg har længe haft lyst til at sutte pik. Det er lige ud af posen. Det tænder mig super meget, tanken om at sutte pik og få sperm osv.  Selv taklem om at blive kneppet af en god pik gør mig glad inden i.
Men tanken om at der sidder en mand på den anden side af pikken gør mig klamt tilpas. Jeg har INTET imod homoseksuelle OVERHOVEDET. Jeg finder bare ikke selv mænd specielt attraktive. Hvad gør jeg? Det er ikke fordi at man bare lige finder en Ladyboy....
Håber at i ikke tror jeg laver sjov! For jeg finder det pænt frustrerende XD
KH
K

Svar:
Hej K
Vi tager dit spørgsmål meget seriøst, og kan godt forstå din frustration. Det du beskriver er et meget godt eksempel på hvordan seksuelle lyster, kan vi ret så indviklede, og jeg kan garantere dig for at du ikke er alene om at have det sådan. Det lyder som om du er klar til at afprøve de her lyster, men har svært ved at se hvordan du tager næste skridt.
Der findes datingsider for transkønnede, og for mennesker der søger transkønnede, så måske er det ikke så umuligt som du tænker at finde en pik, der ikke sider fast på en mand? Hvis du eksempelvis googler dating for transkønnede, er jeg sikker på du finder resultater du måske kunne bruge? En anden mulighed kunne være at være sammen med en kvinde(hvis du føler det er det du tænder mest på) som har lyst til at bruge en Dildo, til at have sex med dig?
Det er selvfølgelig ikke det samme, men det kunne måske være en måde til at få afprøvet noget af det her?
Til sidst vil jeg anbefale dig at kontakte lgbt.dk rådgivning. De tilbyder nemlig rigtig god rådgivning om ALLE former for forskellige køns- og seksuelle identiteter, og ikke kun homo- eller biseksuelitet.  Jeg er sikker på at de også støder på andre unge, som har lignende tanker og lyster.
Mange hilsner
Lasse